بین مطالب وب سایت جستجو کنید

مرجع کامل بازی های رایانه ای


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
محمد فتاحی
:

دانلود بازی World Of Speed

World Of Speed cover دانلود بازی World Of Speed

بازی World of Speed یک بازی جذاب رالی است که نسخه ی جدید بازی پرطرفدار Need for Speed می باشد. با این بازی تجربه ی بسیار جدید و متفاوتی از سری بازی های مسابقه ی اتومبیل رانی بدست می آورید. گیمرهایی که Need for Speed ، Shift ، Project CARS و GTR2 را بازی کرده اند با دانلود بازی جدید World of Speed می توانند مقایسه ای اجمالی بین این بازی جدید و دیگر نسخه های قدیمی بازی اتومبیل رانی انجام دهند. خیلی زود متوجه تفاوت های چشمگیر و جالب این بازی با نسخه های قدیمی اش می شوند. نسخه های قدیمی این بازی را به صورت آنلاین فقط می توانستید تک نفره بازی کنید اما بازی World of Speed را چند نفره به صورت آنلاین می توانید بازی کنید.بازی World of Speed را به طور معمول می توانید هم تک نفره و هم چند نفره یا به صورت تیمی نیز بازی کنید. این بازی ، خیابان های زیبای شهرهای لندن ، مسکو و موناکو را به نمایش می گذارد. شما می توانید هر مسیر رالی را که دوست دارید انتخاب کنید. در انتخاب مسیرهای بازی هیچ گونه محدودیت و قانونی وجود ندارد. گیمرها می توانند یک کلوب درست کنند یا به یک کلوب دیگر ملحق شوند و با گیمرهای دیگر گروه های دو نفره یا چهار نفره تشکیل دهند و با هم مسابقه دهند. در این بازی جذاب گیمرها با عملکرد خوب و پیروزی در مسابقه ها جایزه دریافت می کنند. جایزه ی آنها انتخاب ماشین های جدید پرسرعت و پرقدرت است. یعنی هر مرحله از مسابقه را که تمام کردند البته با پیروزی، می توانند ماشین جدید انتخاب کنند و در مسابقه ی بعدی از آن استفاده کنند. هرچه عملکرد گیمرها در مسابقات بهتر و بهتر شود، جایزه های بهتری هم کسب می کنند! مثلا اگر با رتبه ی اول بازی را تمام کنند ماشینی که به عندان پاداش دریافت می کنند بسیار بهتر و آپگریت تر است و برای مرحله ی بعد بسیار مناسب تر هواهد بود. در این بازی می توانید از تاکتیک های دفاعی و حمله استفاده کنید. این بدان معنی است که در حین مسابقه می توانید به ماشین های رقیبانتان که در حال سبقت گرفتن از شما هستند، ضربه بزنید ، آنها را از مسیر مسابقه خارج کنید و نگذارید که آنها پیروز مسابقه شوند. این کارها را هر گیمری می تواند انجام دهد.در بازی World of Speed شما باید تلاش خود را بکنید که تیم شما و کلوب شما برنده شود. باید یک کار تیمی خیلی خوب از خود نشان دهید. وقتی در یک مسابقه به عنوان نفر اول برنده شدید، لوگو و علامت تیم یا اسم کلوب شما روی آن مسیر نوشته می شود. البته همانطور که می دانید این بازی را هم می توانید تک نفره نیز انجام دهید. پس هر وقت که برنده شدید فقط نام و لوگوی شما روی مسیر مسابقه نوشته خواهد شد. این بازی سه بعدی ست ودارای کیفیت و گرافیک بسیار بالاست. تمام مناظر و مسیرهای مسابقه به صورت سه بعدی طراحی شده است. لوکیشن های بازی مناظر و مسیرهای واقعی از شهرهای انتخاب شده را نشان می دهد. تابلوها و برندهای معروف شهر لندن در این بازی نمایان است. همانطور که می دانید شهر موناکو ومسکو بیشتر وقت ها پوشیده از برف است پس جاده ها و مسیرهای مسابقه در این شهرها برفی است.

دانلود

دانلود بازی Motorcycle Club

motorcycle club 1 دانلود بازی Motorcycle Club

بازی Motorcycle Club یک بازی جذاب مسابقه ای برای علاقمندان به مسابقات موتورسواری ست. در این بازی شما باید موتور خود را انتخاب کنید و تنظیماتی روی آن انجام دهید. باید درو موتور را تنظیم کنید که با سرعت زیاد در مسابقه آسیب نبیند و به کار خود ادامه دهد. در این بازی شما باید که عضو یک باشگاه موتور سواری شوید و با موتورسواران باشگاه های دیگر رقابت کنید. شما در ۲۰ مسابقه شرکت خواهید کرد که این مسابقات در آمریکا و ژاپن برگزار می شود. در این بازی می توانید به صورت انفرادی در بازی شرکت کنید و رکورد ثبت کنید یا اینکه با موتورسوارن باشگاه های دیگر مسابقه دهید. مسابقات خود را روی ۹ سوپرموتور، ۱۰ موتور مناسب برای جاده های شنی و کویری و ۳ موتور خاص برای مسابقات در جاده های سخت سنگی و پرفرازو نشیب انجام می دهید. شما باید کارکردن با انواع موتورها را یاد بگیرید تا بتوانید مسابقات را به خوبی برگزار کنید و برنده شوید.

دانلود

دانلود بازی Club Manager 2015

Club Manager 2015 1 دانلود بازی Club Manager 2015

در اینجا می خواهیم بازهم یک بازی شبیه ساز را به شما معرفی کنیم. نام این بازی جذاب فوتبالی Club Manager 2015 است. شما باید یک تیم خوب برای خود تشکیل دهید تا در لیگ های مهم بازی کنید. باید برای بدست آوردن جام های مهم تلاش کنید. آنقدر تمرین کنید و در بازی های تدارکاتی شرکت کنید تا کم کم پیشرفت کنید. بعد مسابقات مهم تر را با تیم های قوی تر برگزار کنید تا تجربه کسب کنید و به تدریج خودتان را برای قهرمان شدن آماده کنید. این بازی فاکتورهایی را در نظر دارد که بسیار واقعی به نظر برسد و شما نمی توانید از تقلب و حقه هایی استفاده کنید تا زودتر پیشرفت کنید و به هدفتان برسید. اسپانسرها را متقاعد کنید تا از تیم شما حمایت مالی به عمل آورند تا بتوانید در تورنومنت های بین المللی شرکت کنید. استادیوم خود طوری بسازید که مبتدی و ناقص به نظر نیاید بلکه آن را طوری بسازید که واقعی به نظر آید و تیم های زیادی را جذب خود کند. با Club Manager 2015 تجربه خوبی از بازی فوتبال و حواشی مربوط به آن بدست آورید. آنقدر تلاش کنید تا به هدفتان برسید و با جام های قهرمانی زیادی به خانه برگردید. علاقمندان به بازی فوتبال که البته تعدادشان بسیار زیاد است هر چه زودتر این بازی جذاب را دانلود کنند و از آن لذت ببرند. این بازی را به دوستانتان نیز معرفی کنید.

دانلود

دانلود بازی Rugby 15

Rugby 15 1 دانلود بازی Rugby 15

 

 

در اینجا می خواهیم بازی جالب Rugby 15 را به شما معرفی کنیم. این بازی توسط شرکت HB Studios تولید شد و شرکت Big Ben Interactive نیز این بازی را منتشر کرد. Rugby 15 روی PlayStation 3، PlayStation 4، Xbox One، Xbox 360، PlayStation Vita و PC قابل اجرا خواهد بود.  در بازی Rugby 15 شرایط آب و هوایی خیلی مهم است. شما باید همیشه این بازی را در شرایط مختلف آب و هوایی تمرین کنید تا در مسابقات مهم آماده باشید و شرایط جوی مختلف روی روند بازی تان تاثیر منفی نگذارد. مثلا هنگامی که هوا بارندگی باشد، زمین بازی گل آلود می شود و کمی پستی و بلندی در زمین ایجاد می شود و همین امر احتمالا باعث زمین خوردن بازیکنان خواهد شد یا هنگامی که باد می وزد، مقصدی که توپ را به آنجا پرتاب می کنید ممکن است توسط باد عوض شود. با وجود شرایط جوی نامناسب نوع تکل های موثر و امتیاز آور بازی هم کمی سخت تر انجام می گیرند. تکل های موثری مانند تکل چرخشی، تکل hand off(کنار زدن حریف به وسیله ی توپدار) و تکل شریجه ای در قوانین این بازی وجود دارند که شما می توانید با انجام این تکل ها بازی را به نفع تیم تان پیش ببرید. اما همانطور که گفته شد با وجود شرایط آب و هوایی نامساعد اینگونه ترفندها کمی سخت انجام خواهند گرفت یا با موفقیت مواجه نمی شوند. کنترل این بازی با کیبورد و ماوس کمی سخت است و قلق خاصی دارد اما اگر با گیم پد بازی را انجام دهید هدایت بازیکنان راحت تر انجام خواهد گرفت. اگر با گیم پد می خواهید بازی را انجام دهید فرمان چپ دسته ی بازی برای حرکت کردن و فرمان راست دسته برای پاس دادن به کار می رود. به طور کلی این بازی شبیه بازی فوتبال است. به طور مثال این بازی در دو نیمه ی ۴۰ دقیقه ای انجام خواهد گرفت که میان دو نیمه ۱۰ دقیقه وقت استراحت وجود دارد(برای بازی فوتبال دو نیمه ی ۴۵ دقیقه ای و وقت استراحت ۱۵ دقیقه ای وجود دارد). در هر دو بازی پنالتی وجود دارد و بازیکنان باید گل بزنند. یکی از تفاوت هایی که میان بازی راگبی و فوتبال وجود دارد این است که در فوتبال بازی با توپ توسط پا انجام می شود اما در راگبی بازی با توپ بیشتر توسط دست انجام می گیرد. پاس دادن توپ با دست نباید به سمت جلو انجام شود. شوت کردن توپ با پا به سمت جلو ممکن است اما پس از آن امکان پاس توپ وجود ندارد.یکی از امتیاز آورترین ترفندها در این بازی Try (ترای) است. یعنی بازیکن شما باید توپ را در محوطه ی دروازه ی تیم حریف بر زمین قرار دهید و با این حرکت ۵ امتیاز کسب خواهید کرد. با این کار به شما جایزه هم تعلق خواهد گرفت. بعد از به ثمر رساندن Try یک ضربه ی ایستگاهی به تیم شما جایزه تعلق می گیرد و اگر این ضربه ی استگاهی را هم گل کنید ۲ امتیاز دیگر به امتیازات شما افزوده می شود.

 

دانلود

دانلود بازی Project Cars

project cars 1 دانلود بازی Project Cars

در اینجا می خواهیم به شما عزیزان یک بازی اتومبیل رانی بسیار جذاب را معرفی کنیم. نام این بازی Project Cars می باشد. چه کسی بازی جذاب Gran Turismo 3 را که برای اولین بار در Play Station 2 اجرا شد را فراموش می کند؟ و چه کسی بازی های جذاب و پربازدید Need For Speed  و SHIFT  را نادیده می گیرد؟ حالا بازی Project Cars  با قابلیت های بسیار بالاتر، جذاب تر و با کیفیتی برتر وارد دنیای بازی خواهد شد و کسانی که علاقمند به این سبک از بازی های مسابقه ای هستند با دیدن این بازی قطعا آن را دانلود خواهند کرد. این بازی در تاریخ ۲۰ مارس وارد دنیای بازی خواهد شد و روی PC، Play Station 4، Wii U، SteamOS و  Xbox One قابل اجرا خواهد بود.

دانلود

دانلود بازی PES 2015

Pro Evolution Soccer 2015 (1) دانلود بازی PES 2015

|نسخه ی فشرده شده  با حجم ۶ گیگابایت + کرک معتبر RELOADED|

 

نام بازی: Pro Evolution Soccer 2015
پلتفورم : pc
ژانر: Sports
زبان: English
تاریخ انتشار : ***
ناشر: Konami
حمایت توسط : Winning Eleven Productions
درجه بندی سنی : +۳
یک سوال همیشگی که راجع بازی های فوتبالی پرسیده می شود این است که FIFA را انتخاب می کنید یا PES؟ جواب این سوال بستگی به علاقه مندی هر گیمر است. بعضی FIFA را به خاطر داشتن خصوصیات منحصر به فرد دوست دارند و بعضی دیگر PES را می پسندند. بعضی از گیمرها به خاطر سرعت بازی و هیجان زیاد بازی ، FIFA را انتخاب کند. FIFA به شما تضمین می دهد که درمسابقه ی شما مقابل دوستانتان یا خود کامپیوتر حتما گل یا گل های زیادی در بر دارد. اما گیمرهای علاقمند به PES هم دلایل خود را دارند. آنها به این خاطر PES را انتخاب می کنند که پاس دادن و حرکات بازیکنان خیلی واقعی به نظر می آید و ممکن است در یک یا حتی چند بازی گلی در بازی رد و بدل نشود. این دلیل باعث واقعی نشان دادن بازی PES می شود و همین ویژگی PES را از FIFA متمایز می کند. این ویژگی منحصر به فرد در PES 2015 به طور خاصی پرداخته شده است. برنامه ریزی شده بود که PES 2015 در۱۳ نوامبر روانه ی جهان بازی شود و تقدیم گیمرهای علاقمند به بازی جذاب و پرطرفدار فوتبال شود.

دانلود

دانلود بازی Football Manager 2015

Football Manager 2015 (1) دانلود بازی Football Manager 2015

 

نام بازی: Football Manager 2015
پلتفورم : pc
ژانر: ورزشی
زبان: English
تاریخ انتشار : November 7th, 2014
ناشر: Sega
حمایت توسط : Sports Interactiveos
درجه بندی سنی : +۳

مژده به علاقمندان بازی فوتبال! بازی Football Manager 2015 (FM 15) توسط طراحان و تولیدکنندگانش در تاریخ ۷ نوامبر ۲۰۱۴ منتشر خواهد شد.چه چیز جدیدی در این بازی به نمایش گذاشته شده است؟؟؟ بازیکنان ریش وسبیل دار!!! اگر این بازی را دانلود کنید متوجه ای تغییر جدید خواهید شد. این بازی پر طرفدار روی Microsoft Windows ، OS X ، Linux و iOS و Android اجرا خواهد شد. این بازی ویژگی های جدیدی دارد که گیمر ها می توانندهم بازی را کچ وهم نقش بازی کنان را ایفا کنند. ویژگی جالب ومتفاوت آن این است که گیمرها طرز حرکت دادن بازیکنان را به طور حرفه ای یاد می گیرند طوری که همه ی بازیکنان در بازی در حال حرکت باشند.البته این کار برای فوتبالی های حرفه ای بسیار آسان است ترفندهای بازی را زود فرا می گیرند. نسخه ی جدید بسیار واقعی تر از نسخه های قبلی به نظر می آید. گرافیک و کیفیت این بازی بسیار عالی ست

دانلود

دانلود بازی فیفا FIFA 15

 

fifa 15 (1) دانلود بازی فیفا FIFA 15

|دموی بازی FIFA 15|

نام بازی: FIFA 15 DEMO
پلتفورم : pc
ژانر: SPORT
زبان: English
تاریخ انتشار : ۲۳ September 2014
ناشر: EA Sports
حمایت توسط : EA Canada
درجه بندی سنی : +۳

از دیر باز هدف EA Sports، ساخت یک شبیه ساز ناب از ورزش فوتبال بوده که تا حدودی توانسته به این هدف والای خود نزدیک شود. فیفا ۱۵ با از بین رفتن محدودیت های نسل قبل آمده است که تاریخ ساز شود و با تبدیل شدن به یک عنوان خلاقانه انتظارات طرفداران را برآورده کند. در میان این‌ها گرافیک سری بازی های فیفا کاملا مجزا و خوش ساخت بوده که انتظار می‌رود با ورود به نسل هشتم با گرافیکی زیبا تر نیز طرف باشیم.

 

دانلود

دانلود بازی Driving Speed Pro برای کامپیوتر

1 دانلود بازی Driving Speed Pro برای کامپیوتر

Driving%20Speed%20Pro دانلود بازی Driving Speed Pro برای کامپیوتر

Driving Speed Pro بازی هیجان انگیزی در سبک ماشین سواری و رالی حرفه ای برای کامپیوتر است و در سال ۲۰۱۰ میلادی توسط شرکت WheelSpin Studios عرضه شده است. از ماشین های نسل قدیم و کلاسیک، مسابقات را در این بازی آغاز می کنید تا زمانی که ماشین های پیشرفته تر و مدرن تری جایگزین آن ها شوند. البته هزینه این نوع اتومبیل ها نیز خیلی بیشتر از نوع قدیمی هستند.امکان Customize یا شخصی سازی هم در بازی Driving Speed Pro با جزئیات بسیار بالا قرار داده شده است و هر ماشینی را که تهیه می کنید، می توانید اجزای مختلف آن را تعویض یا بازسازی کنید تا در مسابقات پیش رویتان بدرخشید. موتور داخلی و اجزایی همچون چرخ ها را تغییر دهید تا با سرعت بیشتری در مسیر مسابقه بتازید. اجزای دیگری هم هستند که به تعادل ماشین در جاده کمک کرده و از واژگونی آن جلوگیری می کنند.وارد تورنومنت های جهانی شوید تا با بهترین و سرعتی ترین خودرو ها در جهان به رقابت بپردازید. پاداش چنین مسابقاتی در Driving Speed Pro خیلی بیشتر از رقابت های معمولیست که در جاده ها انجام می دهید. اکثریت مراحل این Tournament ها در پیست های تمیز و صافی هستند که مخصوص شما و مسابقه دهندگان دیگر طراحی شده اند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. طبق معمول، مسیر هایی که پیچ و خم زیادی دارند و دست انداز هایی به عمد در آن ها تعبیه شده اند، میزان سختی بالاتری نسبت به سایر پیست ها دارند و باید تمامی قدرت و سرعت ماشینتان را به کار بگیرید تا شاهد اتفاق ناگواری نباشید و هم چنین کاپ قهرمانی را به دست بگیرید. اطلاعاتی مانند سرعت و دور موتور در گوشه و کنار صفحه بازی Driving Speed Pro نمایش داده می شوند تا با توجه به آن ها رانندگی کنید و مشکلی نداشته باشید.
دانلود

دانلود بازی شبیه ساز مسابقات دوچرخه سواری Pro Cycling Manager 2014

Pro Cycling Manager 2014 (1) دانلود بازی شبیه ساز مسابقات دوچرخه سواری Pro Cycling Manager 2014

نام بازی: Pro Cycling Manager 2014
پلتفورم : pc
ژانر: شبیه ساز
زبان: English
تاریخ انتشار : Jun 19, 2014
ناشر: Focus Home Interactive
حمایت توسط : Cyanide Studio
درجه بندی سنی : +۳

همه ی گیمر ها با عناوین بازی Pro Cycling Manager آشنا هستند. و اخیرا هم نسخه ی Pro Cycling Manager 2014 آن منتشر شده است. در این نسخه از بازی شاهد فیزیک برتر هستیم. در این بازی ثانیه به ثانیه شگفت زده می شوید. از موسیقی متن گرفته تا گیم پلی بی نظیر و منحصر بفرد . در این نسخه شما با ۷۵ تیم ورزشی روبه رو هستید. تمامی رویداد ها در سال ۲۰۱۴ میلادی اتفاق می افتد. ژانر بازی شبیه ساز است.

 

دانلود

 

pc games
محمد فتاحی
 
 
تعداد بازدید از این مطلب: 94

نظر شما راجع به وب سایت ما چیست ؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود